BEZE

Bu bezeler kızımın isteği üzerine yapıldı. Pastanede görüp istedi,ben de yapacağıma söz verdim.Hemen tarifleri araştırdım ve "dilekmutfakta"nın tarifini uyguladım.Sandığım kadar zor değilmiş,ilk deneme için oldukça güzel olduklarını bile söyleyebilirim :))

3 yumurta akı
3 çay bardağı tozşeker
1 fiske tuz

Yumurta akları,tozşeker ve 1 fiske tuz bir tencereye konup ocağın en küçük gözünde kısık ateşte yumurta akları bembeyaz oluncaya kadar 7-8 dakika mikserle çırpılır,ocak kapatılıp çırpılmaya 10 dakika kadar daha devam edilir,kremşanti kıvamına gelince krema sıkacağı ile yağlı kağıt serilmiş tepsiye sıkılır, 120-150 derece önceden ısıtılmış fırında pişirilir.

Yorumlar

Adsız dedi ki…
Merhaba; Bezeyi bende çok severim hep hazır alırdım yapmayı hiç düşünmemistim zahmetlidir diye sayenizde çok prati olduğunu da öğrendim sevgiler
http://gulyuzluben.blogcu.com

Popüler Yayınlar