ŞEFTALİLİ TURTA-P.D.Ç.S.E.28

Dolapta kalan şeftalileri değerlendirmek için şeftalili turta yaptım. İyi ki de yapmışım,çayın yanında çok iyi gitti. Bu tarifi P.D.Ç.S.E.28'in ev sahibi "Yasemin Mutfakta"ya gönderiyorum.

3 yumurta
125 gr yumuşak margarin
2 fincan şeker
4 fincan un
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya
üstüne 3-4 dilimlenmiş şeftali , pudra şekeri

Yumurta ve şeker çırpıldıktan sonra sırayla diğer malzemeler eklenir.Yağlanmış,unlanmış kelepçeli kalıba hamur yayılır. Dilimlenmiş şeftaliler bastırılarak üzerine dizilir. (başka bir meyveyle de yapabilirsiniz) Önceden ısıtlmış fırında 180 derecede pişirilir. Soğuduktan sonra üzerine pudra şekeri serpilir.

Yorumlar

Sevil Şahin dedi ki…
MERHABA Canımcım; HIMMM ŞEFTALİ EN ÇOK SEVDİĞİM SEY BİLİYORMUSUN HAMİLE İKEN EN ÇOK ONA AŞ ERDİM TA AVUSTURYADAN GETİRTTİM HEHE
28. Ev sahibemiz olan YASEMİN (TATLIKURABİYEM.BLOGSPOT) arkadaşımıza olan destegin ve tarifin için bende Porselen demlik ailesi( http://birdemliksohbet.blogspot.com ) olarak teşekküre geldim .ELLERİNİZE SAGLIK
Sevgilerimle SEVİL SAHİN
yasemin dedi ki…
etkinlige katilimlarinizdan ve beni yanliz birkamadiginizdan dolayi size cok tskr ederim , tekrar tekrar katilimlarinizi bekliyorum , beni yanliz birakmayin ;)
ellerinize sagLIk ..
Yasemin dedi ki…
merhaba, yazinizi tesadufen buldum. bir isim hatasini belirtmek istedim. "yasemin mutfakta" blogunun sahibi benim. diger yasemin arkadasimizin blogunun adi "tatli kurabiyem". duzenlemeyi yaparsaniz memnun olurum. tesekkurler...

Popüler Yayınlar