MANDALİNA SOSLU SÜNGER KEK - MUFFİN

Çok hoş,çok lezzetli,sünger dokulu bir kek.Biz çok beğendik... Tarif Sevgili Disalce'den. Kendisine çok teşekkür ediyorum.Benim kalıplarımla 12 muffin çıktı.Aynen aktarıyorum:
.
3 adet yumurta
8 yemek kaşığı şeker
8 yemek kaşığı un
1 paket kabartma tozu
2 mandalina suyu
Sosu :
4 mandalina suyu
3-4 yemek kaşığı şeker(mandalinanın ekşi veya tatlı olması durumunda şeker miktarı artar veya eksilir)
.
Kek malzemeleri çırpılır.Muffin kalıplarına dökülür,önceden ısıtılmış fırında (170 derece) içini çekene kadar pişirilir.Sos için mandalinaların suyu sıkılır,şeker de eklenerek ,ocakta köpük köpük olana kadar kaynatılır.Biraz ılıdıktan sonra muffinlerin üzerine birer yemek kaşığı dökülür.

Yorumlar

Adsız dedi ki…
çok pratik ve çok lezzetli ellerine sağlık;)
HÜLYA dedi ki…
oof oof oof kokusu buralara geldi.. enfees ellerine sağlıık ben mandalina ve portakallı şeylere hiiiç dayanamaaan.. sevgiler
Adsız dedi ki…
harika gorunuyorlar kokusu bkadar geldi:))
ellerine saglik

www.yenitadlar.blogcu.com
Unknown dedi ki…
Mmmmmmm canım enfes olmuşlar ellerine sağlık,öptüm...
yusufyusuf dedi ki…
Güzel blog...

The Monster Look ©
Disalce dedi ki…
canım mandalinalı sünger kekimi denediğini şimdi gördüm....çok mutlu oldum..beğenmene sevindim...

senin yazıyı okuyunca dedim benimde 12 adet muffinim çıkmıştı..bi baktım 9 yazmışım....sayende o ayrıntıyıda düzeltmiş oldum....

öpüyorum canım.harika görünüyor seninkilerde...

Popüler Yayınlar