FINDIK LAHMACUN

Fındık lahmacunları çok sevdik,ana öğünde,çay saatlerinde,kahvaltılarda çok güzel gidecek bir seçenek.
Tarif, bloğunu çok beğenerek takip ettiğim sevgili Yeşim'den (Yetur). Ona bir kez daha tarif için teşekkür ediyorum,en kısa zamanda tekrar aramıza dönmesini diliyorum. Yarım aşamalarını görmek için tıklayın.Tarifi aynen aktarıyorum :
.
1 su bardağı yoğurt
1 türk kahvesi fincanı sıvı yağ
1 yumurta
1 çay kaşığı karbonat (silme)
tuz
un
.
Hamur kulak memesi kıvamında yoğurulup 10 dk. dinlendirilir.
.
harç:
1/2 kg kıyma
1 orta boy patates çiğden rendelenmiş
1 orta boy rendelenmiş kuru soğan
tuz,karabiber
tüm malzemeleri yoğuruyoruz.
.
NOT: lütfen içine başka bir malzeme eklemeyin.önerilen iç harcını hazırlayıp kullanın.
.
Hamur, yumurta büyüklüğünde bezelere ayırılır.Her beze, az un ile 15 cm çapında merdane ile açılır.Ortasına 1 kaşık kıymalı harç konup elle hafifçe bastırılarak yayılır.Hamurun kenarları 1 cm kadar iç harcın üzerine kapatılıp elle kenarları hafifçe bastırılır.Kızgın yağda önce kıymalı yüzü kızartılır.Sonra ters çevrilip arka yüzü kızartılır.

Yorumlar

Pembe Tatlar dedi ki…
Kim sevmezki:)))
Ellerine sağlık canım nefis gözüküyorr...
Mutlun pazarlar..
sevgi uzel dedi ki…
çok güzel olmuşlar,ellerine sağlık
made in funda dedi ki…
gerçekten harika.ellerine sağlık canım...
yeşim dedi ki…
eline yüreğine sağlık pınarcım.beğenmenize sevindim.en kısa sürede döneceğim.işlerimi umduğumdan daha çabuk halledeceğime inanıyorum.izmirden kocaman öpücükler ...(izmirin hangi semtindeysen oraya gönderiyorum...)
Adsız dedi ki…
hımm aldım birini...ellerine sağlık

Popüler Yayınlar