ZENCEFİLLİ KURABİYE

Arkadaşlarımın tarifleriyle devam ediyorum. Sevgili arkadaşım Gamze'nin zencefilli kurabiyeleri. Çok nefis görünüyor değil mi? Ellerine sağlık arkadaşım :)

2 tatlı kaşığı toz zencefil
1 tatlı kaşığı tarçın
1 su bardağı sıvı yağ
1 su bardağı toz şeker
2 yumurta
1 paket kabartma tozu
portakal kabuğu rendesi
ceviz ya da fındık içi
aldığı kadar un

Bütün malzemeler karıştırılır.Yumuşak hamur elde edilir.Merdaneyle ya da elle 1 cm kalınlığında açılır.Çay bardağı ile kesilir, yağlı kağıt serili tepsiye dizilen kurabiyeler 170 derece fırında pişirilir.

Yorumlar

Pembe Tatlar dedi ki…
Gerçektende nefis gözüküyor...
Arkadaşının ellerine sağlık
arkadaşının ellerine sağlık canım.çok leziz görünüyor kurabiyeler.zencefil tadı çok yakışıyor kurabiyeye.afiyet olsun.sevgilerimle...
Unknown dedi ki…
EN SEVDİĞİM KURABİYE ÇEŞİTLERİNDEN BİRİDİR. ELLERİNE SAĞLIK ARKADAŞIM.. SEVGİLER..
made in funda dedi ki…
arkadalının ellerine sağlık canım.nefis olmuş...
HUYSUZBALIK dedi ki…
Yanına da bir bardak zencefilli limonata ile ne güzel gider... Gamze'nin ellerine sağlık. Sevgiler...
sebnem dedi ki…
selam,
ben zencefilli kek ve kurabiyeleri sık sık yapıyorum,severekde tüketiyoruz,fakat tarçını daha az koyduğum halde herzaman tarçın rehası zencefili bastırıyor,oysa ikeadan filan aldığımız kurabiyelerde zencefil tadı sanki daha fazla gibi,acaba neden böyle oluyor,ben mi fazla ekliyorum tarçını,oysa 2 ölçek zencefil koyarsam 1 ölçek de tarçın akliyorum,bir de zencefilin fazlası acılık verir mi tariflere?
çok teşekkürler

Popüler Yayınlar