LOR TATLISI

.
Bayramda yaptığım tatlılardan biri.Sadece bir resmini çekmeye fırsatım oldu,bu yüzden resim çok iyi değil.Ama lezzeti çok iyi :) Tarif Oktay Usta'dan.
.
1/2 kg tuzsuz lor
4 yumurta (ben 3 yumurta kullandım)
1 su bardağı şeker
1 su bardağı un
1 su bardağı pirinç unu
1 paket kabartma tozu
limon kabuğu rendesi
.
Şerbet:
4 su bardağı şeker
4 su bardağı su
1 dilim limon
.
Üzerine:
yeşil fıstık
.
Lor peyniri şekerle birlikte iyice ezilir.Daha sonra üzerine yumurtalar kırılır.Üzerine 1 su bardağı şeker ,1 su bardağı un,1 su bardağı pirinç unu,limon kabuğu rendesi ve 1 paket kabartma tozu ilave edilir.Tüm malzeme yoğurulur.Krema torbasından sıkılarak şekil verilir.Bu arada şerbet hazırlanıp ılınması için bir kenara bırakılır.Önceden ısıtılmış 170 derece fırında tatlılar pişirilir. Sıcak tatlının üzerine ılık şerbet dökülür.Şerbeti çektikten sonra üzerlerine yeşil fıstık tozu serpilerek servis yapılır.

Yorumlar

NEŞELİ MUTFAK dedi ki…
ELLERİNE SAĞLIK.İLGİNÇ BİR TATLI
sarımutfak-hande dedi ki…
bende sık sık yaparım bu bayramdada yaptım gerçekten nefis oluyor ellerine sağlık cnm
ellerine sağlık ..hiç yemedim ama çok güzel görünüyor..sevgiler
Pembe Tatlar dedi ki…
Canım değişik bir tatlı ellerine sağlık süper gözüküyor...

Popüler Yayınlar