ZEYTİNYAĞLI PORTAKALLI KEREVİZ

Kerevizi pek sevmezdim,sevmezdim diyorum çünkü eskiden :) 2-3 yıldır portakal suyuyla pişiriyorum ve tadına doyamıyoruz.Kızım da itiraz etmeden yiyor.
.
2 adet büyük boy kereviz
2-3 adet patates
1 havuç
1 kuru soğan
1-2 diş sarımsak
1 portakal suyu
1/2 limon suyu
zeytinyağı
tuz
maydanoz
.
Kerevizler ve patatesler yıkanıp soyulur,küp küp doğranır. Havuç halka halka doğranır.Düdüklü tencereye zeytinyağı konup rondodan geçirilmiş soğan ve sarımsaklar pembeleşene kadar kavrulur.İçine kereviz,patates ve havuçlar ilave edilir. Portakal suyu ve limon suyu da eklendikten sonra 1 çay bardağı kadar su konup tuzu atılır.Tencerenin kapağı kapatılır,mandalı indirildikten sonra 10 dakika pişirilir.Ilındıktan sonra kıyılmış maydanozla süslenerek servis yapılır.

Yorumlar

ellerine sağlık canım...sevgilerimle...
Selma - DUSBAHCESI dedi ki…
Bende yaptim zeytinyagli kereviz. Ozellikle portakal ve limon suyu kullanirim nefis oluyor! Sende oyle yapmissin zaten. Ellerien saglik.
Selma - DUSBAHCESI dedi ki…
Bende yaptim zeytinyagli kereviz. Ozellikle portakal ve limon suyu kullanirim nefis oluyor! Sende oyle yapmissin zaten. Ellerien saglik.
Pembe Tatlar dedi ki…
Portakallısına bende bayılıyorum ellerine sağalık canım...
sarımutfak-hande dedi ki…
geçmiş bayramını kutlarım anca dönebildim kusura bakma canım
kerevize de bayılırım portakal çok yakışır
ellerine sağlık

Popüler Yayınlar