YENİ YIL PASTASI

Yeni yıl pastamızın fotoğrafı çok iyi değil ama tadı çoook güzeldi :) Pastanın üzerindeki uğurböcekleri arkadaşım Gamze'nin hediyesi. Pandispanyaları evde kendimiz yapabiliriz ama benim acelem vardı,bu yüzden hazır pasta tabanlardan kullandım.Yapılışı çok kolay,acil durumlar için ideal :) Üzerini Ege'yle birlikte süsledik...
.
1 sade pasta taban
1 kakaolu sade taban
1 paket milka fındıklı çikolata toplar
1 muz
1 paket Dr.Oetker sade pasta kreması
1 paket Dr.Oetker çikolatalı pasta kreması
1 su bardağı ılık su + 1 yemek kaşığı nescafe + 2 yemek kaşığı şeker

Üzerine Dr.Oetker Bitter glazür ya da 80 gr bitter çikolata
.
Pasta kremaları ayrı ayrı üzerlerinde yazan miktarda sütle çırpılıp hazırlanır.(Tarifte margarin ekleyin diyordu ama ben eklemedim) Sade pasta tabanın ilk katı nescafeyle ıslatılır.Üzerine çikolatalı kremanın yarısı yayılır.Fındıklı toplardan serpiştirilip dilimlenmiş muzlar konur.Üzerine kakaolu pasta tabanın ilk katı konup ıslatılır.Sade pasta kremasının yarısı yayılıp tekrar fındıklı toplar ve muzlar dizilir.Üzerine sade pasta taban konup bu kez kakaolu kremayla aynı işlemler tekrarlanır.En son kakaolu pasta taban kapatılır ve üzeri kalan sade pasta kremasıyla kaplanır. Pastanın üzerine benmari usulü eritilmiş çikolata dökülüp arzuya göre süslenir.

Yorumlar

Pembe Tatlar dedi ki…
Canım ellerine sağlık...
Unknown dedi ki…
Pınarcım harika olmuş pastan elleri
ne sağlık öpüyorum...

Popüler Yayınlar