PATATESLİ KAŞARLI BÖREK


5 yufka
6-7 haşlanmış patates
2-3 orta boy soğan
zeytinyağı
150-200 gr kaşar peyniri
tuz,karabiber,pul biber
50 gr tereyağı
1 çay bardağı sıvı yağ

üzerine yumurta sarısı

Rondodan geçirilmiş soğanlar zeytinyağında kavrulur,içine rendelenmiş patatesler eklenir,2-3 dakika çevrilir. Kaşar rendesi,tuz,karabiber ve pul biber eklenip soğumaya bırakılır. Bu arada tereyağı eritilir,içine sıvıyağ eklenir.Bir yufka tezgaha serilir.Fırçayla yufkanın yarısı yağlanır.Yufka ikiye katlanır.8 üçgene bölünür.Her üçgenin üstü fırçayla yağlanır.İç konup kenarları kıvrılarak sigaraböreği şeklinde sarılır.Diğer yufkalara da aynı işlem uygulanır. Börekler yağlı kağıt serilmiş tepsiye dizilir,üzerlerine yumurta sarısı sürülür. Önceden ısıtılmış 180 derece frında pişirilir.

Yorumlar

Dilekhaniminmutfagi dedi ki…
ellerine sağlık nar gibide kızarmışlar tam kahvaltılık selamlar
Unknown dedi ki…
sabah kahvaltıda ne güzel giderdi şimdi.ellerine saglık.
ebru dedi ki…
Hımm börekler harikar görünüyor. Patates ve kaşar mükemmel ikili. Ellerine sağlık canım.
emelce yemek dedi ki…
sanki elde acilmis yufkayla yapilmis ellerine saglik
ANNEMİNELİ dedi ki…
Patates ve kaşar ne güzel yakışırlar.Benimde hiç hayır diyemediğim bir tatdır.Ellerine sağlık,lütfen benim yerimede yeyin.Sevgilerrr.Öptüm.....
NEŞELİ MUTFAK dedi ki…
ELLERİNE SAĞLIK.SÜPER GÖRÜNÜYOR..GEL YE BENİ DER GİBİ:)))
sarımutfak-hande dedi ki…
ben patatesli harca biraz salça katıp renklendiriyorum oda güzel oluyor seninkilerde çok güzel olmuş canım
ellerine sağlık
sıcacık sevgiler gönderiyorum sana
gül dedi ki…
Ellerinize sağlık çok güzel görünüyor.Harca eklediğiniz zeytinyağ ne kadar olmalı?

Popüler Yayınlar