İKİ RENKLİ BİSKÜVİ PASTASI


Dar zamanların lezzetli kurtarıcısı...

1 paket sade petibör bisküvi
1 paket kakaolu petibör bisküvi
1 paket vanilyalı puding
2,5 su bardağı süt
1 paket çikolata sosu
2 su bardağı süt
hindistan cevizi,yeşil fıstık

Puding tarifine göre pişirilir.Bisküvilerin biri pudinge batırılır, diğeri sade olarak baton kalıba dik halde dizilir.Bu işlem bisküviler bitene kadar tekrarlanır.Çikolata sosu 2 bardak sütle hazırlanıp ılınmaya bırakılır,kalıp bir tepsiye ters çevrilir,çikolata sosla her tarafını kaplanır.Hindistan cevizi,çikolata parçaları ile süslenir.

8 kişi demiş ki::

lezzet sarayı dedi ki...

nefis görünüyor ellerine sağlık.

derya dedi ki...

Canım ellerine sağlık canım nasıl istedi:))çalışıyorum kahvaltı bile
edemedim olsa hepsini yerdim öpüyorum.

Yeşim dedi ki...

Hemde nasıl lezzetli bir kutarıcıdır o :))
ellerine sağlık canım bende çok sık yaparım.

sevda dedi ki...

hem hafif hemde lezzetli bir pasta.ellerine sağlık arkadaşım.pasta çok güzel olmuş.sevgiler.

Yemekçinin Mekanı/Nazlı dedi ki...

Bisküvi pastasına bayılırım ve hem kendim yaaprım hemde gittiğimde anneme yaptırırım:) ellerine sağlık

kalpkurabiye, deniz dedi ki...

pınarcığım;
dediğin gibi dar zamanların kurtarıcısı bu pasta ellerine sağlık canım..:)

Fuat Gencal dedi ki...

Merhabalar, ellerinize, emeğinize sağlık çok leziz ve iştah açıcı görünüyor.
Yeşim hanımın (Yetur)kaymaklı taş kadayıfı bugün bloglardan seçmelerde
http://gencalsabahattin.blogspot.com


Saygılarımla.

ayşe dedi ki...

kesimi nasıl olucak?

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Related Posts with Thumbnails

+++

 

©2009 Lezzet Pınarı | by TNB