YILBAŞI KURABİYESİ ve MUTLU YILLAR


Kızım ve arkadaşları için yılbaşı kurabiyeleri yaptım.Süslemeleri kızımla birlikte yaptık ve çok eğlendik.Dr.Oetker'in bu ürünü ile yaratıcı olmak çok kolay. Paketin içerisinden çıkan kalıp ve glazür karışımı ile lezzetli kurabiyeler hazırlanabiliyor.


Bir paketten 30-32 adet kurabiye elde edilebiliyor.Tek yapacağınız paketin içinden çıkan un karışımına 1 yumurta ve 50 gr yumuşak tereyağı eklemek. Sonrası hayalgücünüze kalmış...


Acısıyla,tatlısıyla bir yıl daha bitiyor.Hepinize sağlık,mutluluk ve huzur dolu bir yıl diliyorum,her şey hayal ettiğiniz gibi olsun.....MUTLU YILLAR !!!!

Yorumlar

nice sağlık dolu yıllara..
sevgiler
Gülcan dedi ki…
harika olmuş.ikinizinde eline sağlık. hepinize mutlu huzurlu ve sağlıklı bir yıl diliyorum.
Pembe Tatlar dedi ki…
Ellerine sağlık pınarcığım...
Canım sevdiklerinle beraber nice mutlu yıllar diliyorum....
kalpkurabiye dedi ki…
mutlu yıllar diliyorum içinde aşk, sevgi, heyecan, mutluluk, sabır, bereket, sağlık ve huzur taşıyan..:)
Deniz GÜNEŞ.
Unknown dedi ki…
Her yeniyıl bir başka güzel.. 2011 yeniyıl sizlere hayatınız boyunca unutamayacağız güzellikler yaşatsın. Yeniyıl ınız kutlu olsun.

Popüler Yayınlar