FIRINDA ISPANAK MÜCVERİ


Ispanağı ailecek çok seviyoruz ve ben de her hafta farklı versiyonlarını deniyorum. Fırında ıspanak mücverinin tarifini Esin Teyzem'den aldım.Biz çok beğendik.Bakalım siz de beğenecek misiniz ?

1 kg ıspanak (yaprakları)
4 yumurta
1 su bardağı yoğurt
1 su bardağı un
1/2 su bardağı sıvı yağ
1/2 paket kabartma tozu
beyaz peynir
tuz,karabiber,pul biber

Üzerine :
kaşar rendesi

Ispanaklar ayıklanıp yıkanır,ince ince doğranır.1 çay kaşığı tuzla ovularak fazla suyu sıkılır.Ispanakların içine yumurtalar,yoğurt,un,yağ,tuz,beyaz peynir,baharatlar ve kabartma tozu ilave edilip iyice karıştırılır.Yağlanmış borcama yayılarak üzeri düzeltilir.Önceden ısıtılmış 200 derece fırında pişirilir.Fırından alınmasına 10 dakika kala üzerine kaşar rendesi serpilip tekrar fırına verilir.Kaşarlar eriyip kızarınca fırından alınır.Ilık olarak servis yapılır.

Yorumlar

EZGİLİ TARİFLER dedi ki…
görüntü muhteşem. bende çok severim.ellerine sağlık.mutlu pazarlar.
mutfagabuyrun dedi ki…
nasılda canım çekti arkadaşım.ellerine sağlık.harika olmuş.sevgiler.
tugubaga dedi ki…
Teşekkür ederim bende tam böyle bir tarif arıyorum mükemmele benziyor yapımona geçiyorum nasıl bir lezzeti olduğunu muhakkak yazacağım(:
tugubaga dedi ki…
Teşekkür ederim bende tam böyle bir tarif arıyorum mükemmele benziyor yapımona geçiyorum nasıl bir lezzeti olduğunu muhakkak yazacağım(:
tugubaga dedi ki…
Mükemmele benziyor tamda bu tarifi arıyordum çok teşekkürler yapmaya başladım bile inş kezzetli olur

Popüler Yayınlar