KARNABAHAR SALATASI



    1 adet orta boy karnabahar (yıkanmış, koçanlarına ayrılmış)
    1 limon, kabuklarıyla dilimlenmiş
     2 havuç (rendelenmiş)
    4-5 taze soğan
    kornişon turşu,
    1/2 demet dereotu, ince kıyılmış
    1/2 demet maydanoz, ince kıyılmış

    sosu:
    1,5 limonun suyu
    yarım çay bardağı zeytinyağı
    tuz

    Karnabahar ve limon dilimleri hafif yumuşayana kadar haşlanır. Suları süzülüp biraz soğuyunca karnabaharlar mümkün olduğunca küçük koçanlara ayrılır. Diğer malzemeler eklenip harmanlanır ve üzerine sos dökülüp servis yapılır.

Yorumlar

Unknown dedi ki…
Canım ellerine sağlık çok severim sevgiler.
sarımutfak-hande dedi ki…
ımmm salata olsun bana başka bişi istemem:)))
nefis olmuş
zeymurancafe dedi ki…
harıka bır salata olmus dıyette olanlar hemen denemelı ellerıne sağlık canım
Adsız dedi ki…
Bu gibi büyük bir kaynak sağlayan ve ücretsiz olarak vermek. Ben ücretsiz bir ana kaynak değerini anlamak web siteleri görmekten keyif alıyorum. Ben gerçekten yazılan okuma sevdi. Teşekkürler!
Esradan dedi ki…
merhabalar karnıbahar salatası çok hoşuma gitti.daha önce salatasını hiç yapmamıştım.ilk fırsatta denicem.ellerinize sağlık
Didem Naz dedi ki…
Tanır Medya Web sitesinizin ağ ortamında yayını yapmak istediğiniz web tasarım ve son kullanıcıları konu hakkında bilgilendirmek amacı ile kitleye en hızlı ve uygun şekilde ulaşmanızı sağlayan, güncelliği kolay olan bir medya ortamıdır.
Fagor Servisi dedi ki…
Fagor Teknik Servisi olarak sitenizi çok beğendik.

Popüler Yayınlar