PANCAR TURŞUSU


1 kg pancar
1 su bardağı sirke (ben elma ve üzüm sirkesini yarı yarıya kullandım)
1 yemek kaşığı kaya tuzu
5-6 diş sarımsak
1 yemek kaşığı zeytinyağı
yeteri kadar su


Pancarlar güzelce yıkanır. Derin bir tencerede yeteri kadar su ile pancarlar yumuşayana kadar haşlanır.(çatal batacak kadar yumuşamalı,fazla değil ) Bir kasede sirkeler,dövülmüş sarımsaklar ve zeytinyağ karıştırılır. Haşlanmış pancarların kabukları soyulur, arzu edilen şekilde ve büyüklükte doğranır. Sirkeli karışım ile pancarın haşlama suyundan bir miktar iyice karıştırılır.Pancarlar bir kavanoza doldurulur,hazırlanan karışım üzerine dökülür. Buzdolabında bekletilir. Yaklaşık bir hafta sonra yenebilir.




Yorumlar

Didem Naz dedi ki…
Uygun fiyatlarla kaliteli, telsiz ve güvenlik bariyeri, telsiz kiralama hizmetleri sunmuş bulunmaktadır.
Unknown dedi ki…
güzel gözüküyor KİŞİSEL BLOGGUM
Radyo Dinle dedi ki…
Sıra dışı bir tarif olmuş elinezine emeğinize sağlık Tşkrler..
LeylaK dedi ki…
Hiç yapmadım ama çok lezzetli bir şey :)
LeylaK dedi ki…
Ne de güzel görünüyorrr :)
Unknown dedi ki…
Pınarcım uzun zamandır yoksun inşallah bir sorun yoktur sevgiler...
ebrununmutfagindan dedi ki…
pancarı çok tüketmezdim yeni alıştım ama çok sevdim çok güzel bir lezzeti var eline sağlık
Lezzet Taneleri dedi ki…
Ramazana özgü çok hoş olmuş.Bloğunuzu beğenerek takip ediyorum.Blogda yeniyim.
Sizi de benim bloğuma mutlaka beklerim.
http://lezzettaneleri.blogspot.com/
Adsız dedi ki…
Merhabalar, size daha önce mail atmıştım ama gitmemiş olma ihtimaline karşı yeniden yazıyorum.

Blogunuza internette yemek tarifleri ararken rastladım. Öncelikle çok tebrik ediyorum, blogunuzu inceledim, tarifleriniz hem çok leziz, hem de yapımı gayet kolay görünüyor. :) Uygun bir zamanınızda yeni açılan yemek tarifleri arama motorumuz Tarifbul‘a bir göz atabilirseniz çok sevinirim. İsterseniz siz de En İyi Tarif Blogları kısmımızda tariflerinizi sergileyebilirsiniz. Merak ettiklerinize SSS’den bakabilir veya bana mail atabilirsiniz. Görüşmek dileğiyle.
Huma S.
seolara dedi ki…
Paylaşımlarınız çok başarılı, sitenizi ilgiyle takip ediyorum..
www.cay-makineleri.com
Adsız dedi ki…
Thank you, this blog has added to my knowledge obat tradisional buat sakit maag It's perfect
ıyı bır sıte
ıyı bır sıte

Popüler Yayınlar