ÜZÜMLÜ PASTANE KEKİ - P.D.Ç.S 31

Üzümlü kek en sevdiğimiz kek çeşidi diyebilirim.Bu tarifin özelliği pastanelerde satılan kekler gibi bir dokuya sahip olması. Ümit Usta'nın tariflerinden...
Bloğumdaki üçüncü üzümlü kek tarifi olacak ama gerçekten hepsi birbirinden güzel ve lezzetli.
.
4 yumurta
1 su bardağı şeker
1/2 çay bardağı sıvı yağ
1,5 su bardağı un
1 paket vanilya
1 paket kabartma tozu
1/2 su bardağı kuru üzüm
.
Yumurta sarıları ve akları ayrılır. Yumurta akları bir çimdik tuzla iyice köpürüp beyazlaşana kadar çırpılır.Yumurta sarıları da ayrı bir yerde çırpıldıktan sonra aklara ilave edilir.Şeker,un,kabartma tozu ve vanilya eklenip karıştırılır.En son önceden 10 dakika haşlanmış,suyu sıkılıp una bulanmış kuru üzümler ve sıvı yağ eklenir. Yağlanmış,unalnmış kek kalıbına dökülüp önceden ısıtılmış 170 derece fırında pişirilir. (Ben biraz ılındıktan sonra Dr.Oetker'in vanilya aromalı pudra şekeri ile süsledim.)
.

4 kişi demiş ki::

SOFRAOZLEMİ dedi ki...

kekin dokusunu fotodan hissedebiliyorum..nefis görünüyor..ellerine sağlık canım.


alt resimdeki böreğide bende çok severek yapıyorum..harika oluyor gerçektende..

sevgiler

yeşim dedi ki...

görüntü bile çok güzel görünüyor

ellerine sağlık
sevgilerr

meliha dedi ki...

Üzümlü keki çok severim çokda güzel görünüyor .
ellerine sağlık
sevgiler

Renkli Kurabiyeler - Zülbiye dedi ki...

SEVGİLİ ARKADAŞIM;
http://porselendemlik.com
http://birdemliksohbet.blogspot.com
http://selmahlc.blogcu.com tarafından hazırlanmış olan porselen demlik çay saati için
22.ARALIK 2008 (PAZARTESİ)- 04 OCAK2008 TARİHLERİ ARASINDA

“PORSELENDEMLİK ÇAY SAATİ ‘NİN 32” EV SAHİBESİ OLARAK http://renklikurabiyeler.blogspot.com/ GÖREV YAPACAĞIM
YANİ BEN YAPACAĞIM…
SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!
HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL TARİFLERİ KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ. TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK.VE TARİFİNİZE

"PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ 31.HAFTA "
BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI VE BANA YORUM BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM ..
C BOXA BIRAKILAN NOTLAR GÖZDEN KAÇABİLİR LÜTFEN YORUM YAZIN.

SENİ VE BU YORUMU OKUYAN HERKESİ DAVET EDİYORUM

ZİYARET EDİPTE BİZZAT DAVET EDEMEDİĞİM DOSTLARIM LÜTFEN BU YAZIYI NERDE OKURSANIZ SİZDE KATILIN EMİNİM
BU ETKİNLİK SAYESİNDE BİR ÇOK ARKADAŞIMIZ OLUYOR MUTLAKA KATILIMIZI BEKLİYORUM.. ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM SELAM VE SEVGİLERİMLE

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Related Posts with Thumbnails

+++

 

©2009 Lezzet Pınarı | by TNB