TUZLU KEK

3 yumurta
1 su bardağı rendelenmiş kaşar peyniri
2-3 yemek kaşığı ufalanmış beyaz peynir
1/2 demet dereotu
1/2 demet maydanoz
1/2 su bardağı sıvı yağ
1 paket kabartma tozu
1 çay bardağı süt
1 tatlı kaşığı tuz
Aldığı kadar un
çörek otu

Yumurtalar çırpılır,süt ve sıvı yağ eklenir,peynirler,dereotu,maydanoz,kabartma tozu ve tuz eklendikten sonra yavaş yavaş un ilave edilir.Kek hamurundan biraz daha koyu olmalı.Yağlanmış tepsiye ya da kek kalıbına dökülür,üstüne çörek otu serpilip önceden ısıtılmış fırında 170 derecede pişirilir.

Yorumlar

NEFİS GÖRÜNÜYOR CANIM.ELLERİNE SAĞLIK.GÜZEL BİR HAFTA SONU DİLİYORUM.SEVGİLERİMLE...
Unknown dedi ki…
Pınarcım ellerine sağlık bende çok severek yaparım sımsıcak sevgiler...
Unknown dedi ki…
Borçlarimizdan, ceza ve günahlarimizdan kurtulmak için bu gece dua edelim.. Allah affeden ve bagislayandir, unutmayalim.. Eller semaya kalkip, yürekler bir atinca bu gece, gözler sevinç yaslariyla dolacak.. Kandiliniz mübarek, dualariniz kabul olsun!
ahsapboyaci dedi ki…
merhablar arkadaşım tuzlu kek tarifi ararken senin bloğuna rastladım ellerine sağlık arkadaşım sevgiler
Adsız dedi ki…
Sevgili Pinar,
Blog ve eserlerin cok super. Ancak verdigin tarif olculeri geneldeki diger bloglar gibi sadece Turk Mutfaginda gecerli. Bardak olculeriyle cok aci tecrubeler gecirdim. Artik denemiyorum. Yabanci arkadaslarim da Turk yemekleri denemek istiyor ama standard bir olcu (gram veya CUP) verilmiyor. Turkiye'de hic yasamadigim icin bardaginizin buyuklugunu de bilemiyorum.

Iyilikle kalin, cok basarilar dilerim.
SELMA dedi ki…
HAKKİKATEN HARİKA GÖRÜNÜYOR BU AKŞAM KESİNLİKLE DENİYECEĞİM..

Popüler Yayınlar